Oferujemy system CRM wspomagający organizację kontaktów z klientami.
W skład systemu wchodzą moduły bazy danych klientów oraz organizacji kontaktów z klientami (ewidencja kontaktów, przechowywanie plików). Każdy z modułów posiada swój mechanizm wyszukiwania, dzięki czemu łatwo można odnaleźć poszukiwane informacje.
System jest aplikacją z interfejsem WWW, z bezpiecznym dostępem przez szyfrowane łącze i silnym szyfrowaniem haseł dostępowych. Ze względu na specyfikę dostępu WWW dostęp możliwy jest z maszyn o niskich wymaganiach sprzętowych. Wyższe wymaganie sprzętowe dotyczą jedynie serwera, na którym uruchomiony jest system.
Nasza aplikacja umożliwia jednoczesny dostęp do systemu z każdego miejsca przedsiębiorstwa, lub z każdego miejsca z dostępem do sieci Internet. Możliwy jest stały monitoring działań związanych z klientami, kontaktów telefonicznych.
Na życzenie klienta, nasz system możemy dostosować do specyfiki jego przedsiębiorstwa. Przykłądowo możemy uzupełnić system o moduły fakturujące, ewidencji zleceń, postępowań sądowych, umów oraz monitorujące status użytkowników według zdefiniowanych na etapie wdrożenia kryteriów.
Cena systemu uzależniona jest od wielu czynników: ilości użytkowników, ilości modułów oraz pracy wdrożenia dostosowującej system do specyficznych wymagań klienta.